PROGRAM VRTCA

Vrtec glede na trajanje izvaja dnevni program, ki traja devet ur in se izvaja celodnevno v okviru poslovnega časa vrtca.

Dnevni program je namenjen otrokom od prvega leta starosti do vstopa v šolo in obsega vzgojo, varstvo in prehrano otrok.

Izvajamo javno veljavni program predšolske vzgoje, ki je Kurikulum za vrtce – potrjen na Strokovnem svetu RS za splošno izobraževanje marca 1999. Kurikulum je nacionalni dokument, ki predstavlja strokovno podlago za delo v vrtcih. Cilj kurikula je večje upoštevanje človekovih in otrokovih pravic, upoštevanje različnosti in drugačnosti otrok. Otrok je aktiven udeleženec procesa, ki z raziskovanjem, preizkušanjem in možnostjo izbire dejavnosti pridobiva nova znanja in spretnosti. Temeljni poudarki so na vzgojno-izobraževalnem procesu ter na celoti interakcij in izkušenj, iz katerih se otrok uči. Razdeljen je na 6 področij: GIBANJE, JEZIK, MATEMATIKA, DRUŽBA, NARAVA in UMETNOST.

V skupine lahko vključujemo tudi otroke s posebnimi potrebami, ki so po trenutno veljavni zakonodaji z Odločbo o usmeritvi usmerjeni v Program predšolske vzgoje s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo oz. so integrirani v redne oddelke. Z otroki s posebnimi potrebami delamo po nacionalno sprejetih »Navodilih h Kurikulu za vrtce v programih s prilagojenim izvajanjem in dodatno strokovno pomočjo za otroke s posebnimi potrebami«.

VIZIJA

 »POVEZANI V VREDNOTAH«

Vsi udeleženi v procesu vzgoje, varstva in izobraževanja predšolskih otrok stremimo k temu, da za otroke ustvarjamo optimalne pogoje za učenje in razvoj, prilagojene slehernemu posamezniku. Ta namen nas povezuje v trdno celoto. Povezanost med nami pa krepijo VREDNOTE: PRIJATELJSTVO, SPOŠTOVANJE, POŠTENOST, LJUBEZEN, STRPNOST in SPREJEMANJE DRUGAČNOSTI, ki jih živimo vsakodnevno in tako z zgledom privzgajamo našim najmlajšim.

 

PREDNOSTNA NALOGA VRTCA 

INKLUZIVNO vključevanje vseh otrok vključenih v vzgojni proces, na vseh področjih kurikula z gibalnim razvojem v ospredju, s poudarkom na formativnem spremljanju

Z vključitvijo v projekt Collaborating for inclusion (Erasmus+) smo se odločili, da bomo vsebino oz. izhodišče za vse vzgojne aktivnosti na ravni enote ohranili skozi celotno trajanje projekta.